پیشم برگرد

 همینطور که منتظر تو بودم با خودم فکر  کردم..

وقتی که رفتی...منتظر تو بودن خیلی رنج داره...

 

ومن منتظرم...گریه میکنم که پیشم برگردی..

مینطور که به تو نگاه میکردم با خودم فکر کردم...

 

یک روز اسمون صاف بشه..

مثل روزی که تو منو ترک کردی

اهای تو که روبه روی منی...

میتونم یه روزی 2باره ببینمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

مناز جلوی چشمای تو ناپدید شدم

ولی حس تو که من بهش عادت دارم و لبخند تو مثه خورشید

اینها تنها اثراتی هستن که باقی میمونن..

 

لطفاا اوضاع رو برای من سخت  تر نکن

من میدونم که تو ب  کنارم بر میگردی...

اگه قلب تو  2باره منو صدا  بزنه

مردد نباشو پیشم برگرد..

تو 2باره در قلبم خواهی بووود

درست مثه قبل....

dream high

 


نظرات شما عزیزان:

ایرج
ساعت15:53---4 خرداد 1391
vagan webe gashangi dari.male man be gashangiye u nemirese.vali age be manam sari bezani.weblogam kheyli gashang mishe.montazeretam.by azizam.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, |