شاااااااااااااااید.....

 قلب یخ زده ی من به ارومی....

به نظر میومد که ذوب شده...و تو به داخل اومدی..

و بعد مخفیانه قلب منو پر کردی..

از یه روزی....هر وقت میام خونه خودم رو در حال فکر کردن به تو میبینم...

و متوجه میشم که تو داخل قلب من اومدی....

شاید...تو همون کسی 

شاید....احتمالا..

شاید....تو هستی

نیمه ی دیگر قلبم که منتظرش بودم...

شاید حقیقت داره...

من نمیدونستم

چون تو همیشه بهم نزدیک بودی...

عزیزم عاشقتم(dream high)


نظرات شما عزیزان:

pegah
ساعت3:25---4 آذر 1391
azizam alie vebet ...

فرزاد
ساعت12:49---28 ارديبهشت 1391
سلام وب خوبی داری اگه دوست داشتی به من هم سربزن و لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, |