.....**فراموشت نکردم....**

 با شنیدن خبرهای امروز        اشکهای من شروع به ریختن کردن.....

خیلی دوست داشتم حالتو بدونم....

ولی بعد از اینکه فهمیدم...در عجب بودم که چرا  هر وقت خبری ازت میشنوم بهشون میگم  بسه   دیگه نگن....

که من حق ندارم هیچی ازش بشنوم...

وقتی اشک هام به جاری شدن ادامه میده معنیش اینه که ...

فراموشت نکردم...

وقتی که کس دیگه ای رو نمیخوام...معنیش اینه که...

فراموشت نکردم...

هر لحظه داره میگزره و من میخوام بگم که فراموشت نکردم.....

ولی اینطوری نیست...

معنی فراموش کردن چیه ؟؟؟؟

وقتی  اشکهام به جاری شدن ادامه میدن...

معنیش اینه که      فراموشت نکردم...

من میخوام بگم که فراموشت کردم...

ولی خودمم میدونم که اینطور نیست 

من هنوزم فراموشت نکردم...

(dream high)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, |