رهایم کن.....

 رهایم کن برو ای عشق از جانم چه می خواهی 

به سوهان غمت روح مرا پیوسته می کاهی 

مگر جز مهربانی ازتو و چشمت چه می خواهم 

تو خود از هر کسی بهتر از احساس من آگاهی 

نیازی نیست تا پنهان کنی از من نگاهت را 

گواهی می دهد قلبم مرا دیگر نمی خواهی

غزلهایم زمانی روی لبهای تو جاری بود 

ولی امروز در چشمت نمی ارزم پر کاهی 

دلم خوش بود گهگاهی برایت شعر می خواندم 

تو هم سر می زدی آن روزها از کوچه مان گاهی 

برو هر جا که می خواهی بروآسوده باش 

مواظب باش مثل من نیفتی در چینن چاهی 

از این جا می روم تنها مرا دیگر نخواهی دید 

نخواهم برد در این راه با خود هیچ همراهی

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ص.عبداله زاده
ساعت23:12---10 ارديبهشت 1391
سلام.. تبریک میگم وب زیبایی دارین.. فقط اگه ممکنه بارش قلبا رو برادارین تا تفاوتش با بقیه وبلاگا محسوس تر باشه و رنگ قالبتون هم بدون افکت زیباتر به نظر برسه.. از وب من هم دیدن کنید..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, |