به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد....

 تقصیر تو نیست عزیز دلم..

اخه تو که نمیدونی دوستت دارم...

این جمله یه رازه بین من و دلم....

هر روز از خدا میخوام که  این  جمله رو از  چشمام بخونی...

باور کن به عشق دیدن تو از خونه بیرون میام...

وگرنه..

گرچه تو شاید منو نبینی  یا از دیدنم  دچار حس  خاصی نشی...

ولی من قانعم........

فقط  قول بده..

اگه یه روزی از چشمام عشقو خوندی..

یه بار  عاشقونه دوستت دارم  رو توی گوشم  زمزمه کنی..

فقط همین..

تو که جای من نیستی..که عشقت واست همه چیز باشه.... یه غریب اشنا...

ولی تو واسه عشقت  یه غریبه..

که حتی ازت  خبرم نداره...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, |